Handelsbetingelser for www.nextlevelgames.dk

Du handler med:

Next Level Games ApS
Lyngtoften 14
7430 Ikast
CVR 39690624

Betaling

Next Level Games ApS modtager betaling med Mobilepay, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Next Level Games ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Forudbestilling

Varer med statussen forudbestil er ikke på lager. Disse varer kan bestilles, hvorefter vi bestiller varen hjem og sender den ud når vi har modtaget den.

Varer med statussen forudbestilling bestiller vi så vi får dem til den udgivelsesdato produktet har.
Ved Wizards of the Coast produkter sender vi varen samme dag som den har udgivelse.

Vi tager forbehold for at vi ikke kan skaffe produkter nok ved nye udgivelser, og leverer herved via først til mølle princippet på ordre.
Vi kontakter kunder hurtigst muligt hvis, de ikke kan få varen ved release, og giver et bud på hvornår vi igen kan få varen.

Køb og levering af billetter

Ved køb af en billet til et event, fungerer ordrebekraftigelsen du modtager på email, som din billet.
Du skal medbringe denne, enten printet eller digital, ved ankomst og registrering ved eventet.
Event billetter har udvidet returret til dagen hvor arrangementet afholdes.

Levering

Next Level Games ApS afsender ordre på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00, hvis varene er på lager. Hvis en vare ikke er på lager leverer vi hurtigst muligt, hele ordren efter at vi har fået alle varene hjem.
Vi leverer kun ordre samlet.

Vi sender ordre med følgende fragtmetoder:
GLS Pakkeshop, prisen er 40 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Pakkeshop tager typisk 1-2 dage.

GLS Erhverv, prisen er 50 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Erhverv tager typisk 1-2 dage.

GLS Privat, prisen er 60 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Privat tager typisk 1-2 dage.

Ved ordre på 800 DKK eller over er priserne følgende:
GLS Pakkeshop 0 DKK
GLS Ehverv 10 DKK
GLS Privat 20DKK

Der kan laves aftale om afhentning, eller privat levering i Herning og omegn. Dette er gratis og i vi forbeholder os retten til at afvise denne type levering, hvis vi mener det er for tidskrævende.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Next Level Games ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Next Level Games ApS
Lyngtoften 14
7430 Ikast

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav eller sendt uden omdeling.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, og beløbet ikke skal tilbageføres til det brugte betalingskort, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@nextlevelgames.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her.

Du kan ikke fortryde dit køb ved ikke at afhente pakken i pakkeshoppen, eller ved at nægte modtagelsen af varen. Du skal give os besked, og selv sende pakken retur.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

Andet:

Vi tager forbehold for lagerfejl og forkert prissætning.
Hvis vi skulle lave en lagerfejl, eller prissætte et produkt forkert, forbeholder vi retten til at afvise en ordre.

Hjemmesiden bruger cookies for at sikre den bedst mulige oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge sitet accepterer du samtidig vores Cookie- og privatlivspolitik.