Handelsbetingelser for www.nextlevelgames.dk

Du handler med:

Next Level Games ApS
Lyngtoften 14
7430 Ikast
CVR 39690624

Betaling

Next Level Games ApS modtager betaling med Mobilepay, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Next Level Games ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Forudbestilling

Varer med statussen forudbestil er ikke på lager. Disse varer kan bestilles, hvorefter vi bestiller varen hjem og sender den ud når vi har modtaget den.

Varer med statussen forudbestilling bestiller vi så vi får dem til den udgivelsesdato produktet har.
Ved Wizards of the Coast produkter sender vi varen samme dag som den har udgivelse.

Vi tager forbehold for at vi ikke kan skaffe produkter nok ved nye udgivelser, og leverer herved via først til mølle princippet på ordre.
Vi kontakter kunder hurtigst muligt hvis, de ikke kan få varen ved release, og giver et bud på hvornår vi igen kan få varen.
Vi forbeholder os retten til at annullere ordrer, hvis vores faste leverandører ikke kan leverer forudbestilte produkter.

Rabatter og tilbud

Rabatter og tilbud kan ikke kombineres.

Køb og levering af billetter

Ved køb af en billet til et event, fungerer ordrebekræftigelsen du modtager på email, som din billet.
Du skal medbringe denne, enten printet eller digital, ved ankomst og registrering ved eventet.
Event billetter har udvidet returret til dagen hvor arrangementet afholdes.

Levering

Next Level Games ApS afsender ordre på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00, hvis varene er på lager. Hvis en vare ikke er på lager leverer vi hurtigst muligt, hele ordren efter at vi har fået alle varene hjem.
Vi leverer kun ordre samlet.

Vi sender ordre i med følgende fragtmetoder:
GLS Pakkeshop, prisen er 40 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Pakkeshop tager typisk 1-2 dage.

GLS Erhverv, prisen er 50 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Erhverv tager typisk 1-2 dage.

GLS Privat, prisen er 60 DKK inkl, moms.
Levering med GLS Privat tager typisk 1-2 dage.

Ved ordre på 800 DKK eller over er priserne følgende:
GLS Pakkeshop 0 DKK
GLS Ehverv 10 DKK
GLS Privat 20DKK

Priser og leveringstider skrevet herover, gælder kun for levering i Danmark.
Kontakt os, hvis du ønsker priser og leveringstider for levering udenfor Danmark.
Vi sælger og sender ikke varer ud af EU.

Der kan laves aftale om afhentning, eller privat levering i Herning og omegn. Dette er gratis og i vi forbeholder os retten til at afvise denne type levering, hvis vi mener det er for tidskrævende.

Pakker der bliver sendt retur til os, enten fordi at de ikke er blevet afhentet i pakkeshop, eller at fragtfirmaet ikke kan levere til den adresse kunden har valgt, koster 70 kr, som vil blive fratrukket et eventuelt beløb refunderet til kunden. Pengene dækker de omkostninger vi har til fragtfirmaet for returforsendelse og håndtering af pakken.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Next Level Games ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Next Level Games ApS
Møllegade 14B
7430 Ikast

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav eller sendt uden omdeling.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, og beløbet ikke skal tilbageføres til det brugte betalingskort, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Varens stand ved modtagelse

Produkters indpakning, deriblandt booster displays pap og plastik indpakning, kan ikke garanteres i 100% perfekt stand.
Er man ikke tilfreds med standen af et produkt, ved modtagelsen, skal man inden for rimelig tid, kontakte os for at få produktet ombyttet.
Dette kan kun ske hvis vi har flere eller kan skaffe flere af det samme produkt.
Har vi ikke flere eller kan vi ikke skaffe flere, kan man ved at sende produktet retur, få refunderet købsprisen på det.
Hvis en varer på baggrund af dette skal sendes retur til os, kan man kontakte os for at få en retur fragtlabel til GLS.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
På alle ordrer købt i December, udvides returretten til 31 Januar året efter.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@nextlevelgames.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan vælge at udfylde vores standard fortrydelsesformular og sende med i emailen, Den finder du her. Men det er fint bare at skrive en mail.

Du kan ikke fortryde dit køb ved ikke at afhente pakken i pakkeshoppen, eller ved at nægte modtagelsen af varen. Du skal give os besked, og selv sende pakken retur.

Special bestillinger

Varer vi har bestilt specifikt hjem til en kunde efter dennes efterspørgsel, er der ikke returret på.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes skade under returfragt og anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

Andet:

Vi tager forbehold for lagerfejl og forkert prissætning.
Hvis vi skulle lave en lagerfejl, eller prissætte et produkt forkert, forbeholder vi retten til at afvise en ordre.